Top menu

Ny kampagne skal tiltrække flere dygtige unge til VVS-branchen

Dato: 14/05-2016
982

Blik- og Rørarbejderforbundet og arbejdsgivere i Tekniq lancerer en landsdækkende markedsføringskampagne for at få flere dygtige unge til at tage en VVS-energiuddannelse.

Markedsføringskampagnen på Facebook er rettet mod de unge. Kampagnen har til formål at skabe opmærksomhed om uddannelsen på de sociale medier og gøre flere dygtige unge interesserede i, at vælge en vvs-energiuddannelse. Kampagnen kører i ugerne 20 - 25.
 
Markedsføringskampagnen understøttes af en helt ny hjemmeside – vvs-energiuddannelsen.dk, som bliver vvs-energiuddannelsens nye permanente platform.
 
Hjemmesiden er målrettet de unge, vejledere, skoler, virksomheder og kommende lærlinge. Siden profilerer de spændende jobs og karrieremuligheder i branchen, som bliver beskrevet i billeder og film med unge lærlinge, der fortæller om uddannelsen og branchen. Hjemmesiden lanceres samtidig med Facebook-kampagnen.
 
I kan være med til at sprede budskabet og tiltrække flere unge til branchen ved at like vvs-energiuddannelsens Facebook-side og opdateringer. Det er desuden muligt at downloade forskellige markedsføringsmaterialer fra hjemmesiden med henblik på at genbruge dem til egne markedsføringsformål i forbindelse med rekruttering af lærlinge.