Top menu

Webinar om vvs-branding

2101

Invitation til webinar om vvs-branding

Blik- og Rørarbejderforbundet og TEKNIQ Arbejdsgiverne lancerer mandag den 15. marts 2021 en brandingkampagne af vvs-branchen, og vi vil meget gerne invitere dig til at få et smugkig og blive en del af kampagnen.

Formålet med kampagnen er at brande vvs-branchen som andet og mere end traditionelt håndværk og samtidig få flere unge til at vælge en vvs-energiuddannelse. Vi har derfor produceret en ny brandingfilm, der underbygger fortællingen om, at vvs-branchen er en moderne branche, som bidrager til den grønne omstilling og skaber sammenhæng mellem teknik, mennesker og bygninger.

Vi har derudover produceret en hel del indhold til sociale medier, der bl.a. skal understøtte fortællingen om, at vvs-branchen er en vigtig medspiller i den grønne omstilling.

Få et smugkig på brandingkampagnen

Vi afholder et webinar, hvor vi løfter sløret for nogle af kampagneelementerne og fortæller mere om strategien for kampagnen – og hvordan I kan blive en del af den.

Vi håber, at så mange medlemmer, virksomheder, skoler og uddannelsesfolk som muligt vil bakke op om brandingkampagnen og bidrage til fortællingen om vvs-branchen. Til det formål har vi udviklet en digital indholds-hub, hvor alle interesserede kan få et overblik over kampagnens elementer, og hente elementerne med henblik på at dele disse på egne platforme. Vi gennemgår indholdshub’en grundigt på webinaret, og selv om det ikke er færdigudviklet, får du linket til det allerede nu (indholdshub).

Webinar: Brandingkampagne af vvs-branchen

Onsdag den 10. marts 2021 kl. 10.00-11.00

Link: Microsoft Teams Møde

Vi afholder webinaret i samarbejde med kommunikations- og reklamebureauet Primetime, der bistår med at udvikle brandingkampagnen.

 

Program for webinaret

  • Introduktion og formål med kampagnen v. Tina Voldby, underdirektør TEKNIQ Arbejdsgiverne, og Kim Fusager Balle, forbundssekretær Blik- og Rørarbejderforbundet
  • Strategi for kampagnen v. Primetime
  • Smugkig på kampagnens elementer v. Primetime
  • Sådan bliver du en del af kampagnen v. Primetime
  • Afrunding og tak for i dag v. Tina Voldby, underdirektør TEKNIQ Arbejdsgiverne, og Kim Fusager Balle, forbundssekretær Blik- og Rørarbejderforbundet

 

Vi håber meget, at du har lyst til at deltage og høre mere om kampagnen.

 

Med venlig hilsen

Kim Fusager Balle, forbundssekretær, Blik- og Rørarbejderforbundet

Tina Voldby, underdirektør, TEKNIQ Arbejdsgiverne

 

For yderligere oplysninger om kampagnen kontakt:

Kiki J. Nielsen, sekretariatschef, Blik- og Rørarbejderforbundet (mobil 5156 1703)

Anne Birkelund, kommunikationschef, TEKNIQ Arbejdsgiverne (mobil 3035 2151)